Monografisk Happy Hour: “Figuration Work: Student Participation, Democracy and University Reform in a Global Knowledge Economy”

Mandag d. 30. november 2015 kl. 15.00-17.00.
Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse (DPU), lokale C001, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Antropologforeningen inviterer til endu en monografisk happy hour. Denne gang afholdes arrangementet på DPU, hvor Lektor Gritt B. Nielsen vil præsentere sin bog “Figuration Work: Student Participation, Democracy and University Reform in a Global Knowledge Economy”. Lektor Bjarke Oxlund fra Institut for Antropologi vil efterfølgende indgå i en diskussion af bogen.

Program:
15.00-15.05 Velkomst ved Antropologforeningen
15.05-15.35 Lektor Gritt B. Nielsen fra Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse (DPU) vil præsentere “Figuration Work: Student Participation, Democracy and University Reform in a Global Knowledge Economy”
15.35-16.05 Diskussion af “Figuration Work” ved Lektor Bjarke Oxlund fra Institut for Antropologi, Københavns Universitet
16.05-16.20 Pause
16.20-17.00 Diskusionen åbnes

Det vil være muligt at købe bogen til nedsat pris – 330 kr. Medbring kontanter.

Arrangementet foregår på engelsk.

Arrangementet er åbent for alle, og tilmelding er ikke nødvendig.

Læs mere om bogen på forlagets hjemmeside: http://www.berghahnbooks.com/title.php?rowtag=NielsenFiguration

Vi glæder os til at se jer!