Bliv medlem i Antropologforeningen

Som medlem af foreningen får du:

• Mulighed for at deltage i workshops og foredrag for vores medlemmer.
  • Mulighed for at deltage i antropologiske netværk.
  • Mulighed for at bakke op om et socialt og fagligt forum for alle vi med interesse for antropologien.

Ved at tilvælge et abonnement på Tidsskriftet Antropologi får du desuden:

• Tidsskriftet Antropologi to gange om året.
  • Invitation til lanceringsarrangementer i forbindelse med udgivelsen af et nyt tidsskrift.

Sådan bliver du medlem.

For at blive medlem af Antropologforeningen, skal du:
Sende en mail til: antropologforeningen@anthro.ku.dk med dit navn, din adresse samt din e-mail. Oplys gerne hvilket slags medlemsskab, du ønsker.

Hvad koster det?

Et medlemskab i Antropologforeningen inklusiv abonnement på Tidsskriftet Antropologi koster pr. år*:
395 kr.

Et basismedlemskab i Antropologforeningen uden abonnement på Tidsskriftet Antropologi i koster pr. år*:
250 kr.

Et studiemedlemskab i Antropologforeningen uden abonnement på Tidsskriftet Antropologi koster pr. år*:
125 kr.

*Et medlemskab følger kalenderåret.

Når du har modtaget et girokort kan du indbetale kontingent ved at tilmelde dig PBS. Følg vejledningen på Betalingsservices hjemmeside her: Privat (betalingsservice.dk)