Vision for 2023

Antropologforeningen skal være et centralt fagligt og socialt mødested for antropologer i Danmark og danske antropologer i verden. Vores vision er at inspirere, engagere, og mobilisere medlemmer og andre antropologi-interesserede. Ved at samle antropologer på tværs af interessefelter og generationer til networking og videndeling søger vi at styrke udbredelse af antropologi i Danmark. Vi skaber faglige og sociale synergier gennem forskellige formater, såsom happy hours, fredagsbarer, årsmøder, podcasts, saloner, sociale medier, med flere. Vi vil løbende række ud til og samarbejde med andre akademiske institutioner, virksomheder, startups, offentlige organisationer, foreninger og selskaber, samt med vores medlemsnetværk.