Antropologforeningens Podcast

For at intensivere vores arbejde for udbredelsen og anvendelsen af antropologisk viden, har Antropologforeningen startet sin helt egen podcast! Fælles for alle episoder af Antropologforeningens Podcast er, at de formidler og bevarer foreningens afholdte events i et tidløst format og gør arrangementerne tilgængelige for alle, der har lyst til at lytte med. Således kan du altid få del i eller vende tilbage til de spændende indsigter og debatter, som begivenhederne generer.

Antropologforeningens Podcast er produceret af Antropologforeningens bestyrelse og redigeret af Fiona Mossmann, Astrid Boe-Hüttel, Amalie Noer og Katrine Vintov.

Til alle vores kære medlemmer:
Har I forslag til noget, som I mener, at Antropologforeningen bør belyse gennem lyd? Så skriv endelig til os og engager dig i foreningens arbejde på antropologforeningen@anthro.ku.dk

Serie: Fagre Nye Coronaverden

Serie: Happy Hour Podcasts