Anbefaling

Extended Falls to Humanity

Recoil performance Group præsenterer en helt ny forestilling, der sætter borgeren i centrum. Extended Falls to Humanity en borgerinddragende, koreografisk installation, som foregår på en række af landets rådhuse. Værket har premiere på Ringkøbing-Skjern Rådhus d. 1. – 3. april, og opføres derefter på Click Festivalen i Helsingør d. 18-19. maj og CPH Stage i København d. 28-29 maj.

Extended Falls to Humanity bliver skræddersyet til hver kommune, den spiller i. Med udgangspunkt i borgernes egne fortællinger og spekulationer over vores fælles fremtid skaber forestillingen en koreografisk, visuel og musikalsk oplevelse af den enkeltes og kollektivets tilstedeværelse i det politiske rum.

I forbindelse med forestillingen foretager vi researchbesøg i både Ringkøbing-Skjern, Helsingør og København, og engagerer lokale politikere og borgere i området.

Forestillingen er trejde og sidste del af THE MEMBRANE PROJECT,  der sætter fokus på mødet, både mellem mennesker, men også mødet mellem mennesker og vores omgivelser. De tidligere værker er MASS – bloom explorations (2018) og as I collapse (2017).

I kan skrive til denne e-mailadresse for mere information, for at aftale interviews og for billet information: PR@recoil-performance.org