Antologisk Happy Hour: “Mobilitet og tilknytning: Migrantliv i et globaliseret Danmark”

Tid: Torsdag d. 3. september 2015, kl. 15.00-17.00
Sted: Etnografisk Eksploratorium, lokale 4.1.12, Center for Sundhed og Samfund

Antropologforeningen inviterer til efterårets første antologiske happy hour med bogen “Mobilitet og tilknytning: Migrantliv i et globaliseret Danmark”, der er redigeret af professor Karen Fog Olwig fra Institut for Antropologi, Københavns Universitet og lektor Karen Valentin fra Institut for Pædagogik og Uddannelse, Aarhus Universitet.

Program:
15.00-15.05 Velkomst ved Antropologforeningens formand, Bjarke Oxlund
15.05-15.35 Præsentation af antologien “Mobilitet og tilknytning: Migrantliv i et globaliseret Danmark” ved professor Karen Fog Olwig fra Institut for Antropologi, Københavns Universitet og lektor Karen Valentin fra Institut for Pædagogik og Uddannelse, Aarhus Universitet
15.35-16.05 Diskussion af “Mobilitet og tilknytning: Migrantliv i et globaliseret Danmark” ved gæsteforsker Tina Gudrun Jensen fra Centre for Advanced Migration Studies, Københavns Universitet
16.05-16.20 Pause
16.10-17.00 Diskussionen åbnes

Som altid vil der være snacks, vin, øl og vand. Der vil være mulighed for at købe bogen til fordelagtig pris – medbring kontanter. Arrangementet er åbent for alle, og tilmelding er ikke nødvendigt.

Vel mødt!