Arrangementer 2022

En eftermiddag i selskab med Julia Lahme

Julia Lahme er en kendt stemme i den danske offentlighed. Hun er livsstilsekspert i TV og radio, hun udgiver bøger, hun har sit eget kommunikationsbureau Lahme, hun har startet den socioøkonomiske virksomhed Musali, og så er hun cand.mag i europæisk etnologi.

Antropologforeningen glæder sig over at invitere dig til en eftermiddag i selskab med Julia Lahme, som vil fortælle om sit arbejdsliv – fra trendforskning og fokus på hverdagslivet til hvordan hun bruger etnologien i sit arbejde. Vi vil også tale med Julia Lahme om, hvad etnologi egentlig er for en størrelse, og hvordan man kan bruge etnologien og antropologien til at være en stemme i den offentlige debat.

Du kan være med til at sætte dit præg på samtalen med Julia Lahme, som vil åbne dialogen med et kort oplæg, og herefter vil alle deltagere have mulighed for at byde ind med spørgsmål.

Eventet er åbent for alle og finder sted torsdag d. 12. maj kl. 16.00-18.00 i Etnografisk Eksploratorium (bygning 4, 1. Sal, lokale 12, Center for Sundhed og Samfund, Øster Farimagsgade 5, 1353 København K). Antropologforeningen byder på drikkevarer og snacks!

Program:
16:00 – 16:30: Drinks og netværk
16:30 – 17:30: Samtale med Julia Lahme
17:30 – 18:00: Drinks og netværk

Vi ser frem til en eftermiddag i godt selskab!

Facebook-begivenhed: https://fb.me/e/5OaAwRKtn