Antropologforeningens Podcast

For at intensivere vores arbejde for udbredelsen og anvendelsen af antropologisk viden, har Antropologforeningen startet sin helt egen podcast! Fælles for alle episoder af Antropologforeningens Podcast er, at de formidler og bevarer foreningens afholdte events i et tidløst format og gør arrangementerne tilgængelige for alle, der har lyst til at lytte med. Således kan du altid få del i eller vende tilbage til de spændende indsigter og debatter, som begivenhederne generer.

Antropologforeningens Podcast er produceret af Antropologforeningens bestyrelse og redigeret af Katrine Andrea Vintov og Sidsel Marie Henriksen.

Til alle vores kære medlemmer:
Har I forslag til noget, som I mener, at Antropologforeningen bør belyse gennem lyd? Så skriv endelig til os og engager dig i foreningens arbejde på antropologforeningen@anthro.ku.dk

Serie: Happy Hour Podcasts

#1 Rane Willerslev og Inger Sjørslev    #2 Lotte Buch Segal and Thomas Brudholm  #3 Jarrett Zigon and Morten Axel Pedersen    #4 Ayo Wahlberg and Laura Emdal Navne

Serie: Stemmer i Dansk Antropologi – 1948 serien

#1 Anne Knudsen